Sleepless in Iowa




Jag är så trött! Men jag kan inte sova! Har haft problem med att sova i flera dagar nu. Jag är toktrött men jag bara ligger i sängen och tänker och tänker. Tillslut är jag så trött att jag däckar. Men det tar timmar!

Så istället för att ligga och vrida och vända på mig så tänkte jag att, ja va fasen jag kan väl slänga in ett till blogginlägg. Why not liksom?!

Så i packnings vägar är nästan allt packat. Bara det som jag absolut behöver ha innan jag åker, så som tandborste, smink, två ombyten osv. är fortfarande framme.

Kollade bagagereglerna och jag blev lite nervös. Jag flyger först med United airlines och då fick man ha två väskor som man checkade in. Sen kollade jag med LOT polish airways, som är det bolaget jag åker till Warszawa och sen vidare till Stockholm, med. Där fick man bara ha en väska och att övervikt kostade 10 EUR per kilo. Det stod att man fick ha med extra väskor men att man fick betala för dem. Då är ju frågan, betalar jag verkligen den andra väskan i kilo?! Det kommer ju kosta skjortan isf. Helt onödigt att ens ta med den isf. Nej, imorgon måste jag ringa och höra med bolaget. Jag vill ju inte stå på flygplatsen i Chicago och få reda på att det kostar 3000 kr för mig att få hem min väska!

Okej, nu gör jag ett nytt försök med att sova. Wish me luck! Natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0