Sista arbetspasset avklarat!!

Yeeeey!! Är klar med mitt sista arbetspass! Så jävla skööööööönt!! Det va ett 10 timmars pass men familjen va sena hem så det blev ett 11 timmars pass men jag är så jävla glad över att inte behöva jobba något mer med barn. NÅGONSIN!

Alltså min systers barn är helt underbara och de kan jag absolut sitta barnvakt till men att jobba 45 timmar i veckan med barn, ALDRIG MER!!! Eller att bo med barn, ALDRIG MER!!!

Saker jag har lärt mig av den här upplevelsen är;
att jag älskar USA
jag vill dock inte bo i USA
jag kommer aldrig någonsin skaffa barn till 120% säkerhet
Sverige är inte så dumt som man tror men man måste variera sig
jag vill se hela världen!!

Nu ska jag dricka vin!! So long suckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0