Man kommer snabbt in i gamla vanor

Bara för några dagar sen så gick jag och små log lite mot alla jag mötte. En USA-skada, där man går och hälsar eller ler mot varenda en man möter.

Idag gick jag hem från pappas kontor där jag hade skrivit ut mina arbetsansökningar. Ja, jag vet att jag skulle gjort det igår men min far har en tendens att ändra planer i sista sekund. Men iaf, jag gick hem därifrån och när jag gick hem så kom det en man på cykel och små log mot mig, precis så som jag brukade göra, men nu tänkte jag istället; och va fan ler du åt?!

Så nu när jetlaget har gett sig och jag åter igen är otrevlig (i tankarna) och dessutom inte äter donuts till frulle, vill jag nog påstå att jag har kommit in i den svenska livsstilen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0