LA hade ju varit något

Jag träffade min LCC Kathy över en Ice skinny vanilla latte på starbucks idag. Hon bad så hemsk mycket om ursäkt för att hon inte "funnits där för mig". Vilket stämmer men hon va faktiskt den enda som stöttade mig när jag väl hade bestämt mig för att åka hem. De andra på CC flippade ju som sagt.

Men jag gillar Kathy och hon verkar vara en bra människokännare. Hon sa att hon förstod att jag inte skulle trivas här första gången hon träffade mig. Och att jag va en LA-tjej, vilket jag tog som en väldans komplimang. Det va ju trots allt LA jag helst ville till.

Hon sa också att hon uppfattade mig som en mogen och väldigt självständig tjej. Som sagt, god människokännare ;)



Annars idag så har jag shoppat. Eller shoppat och shoppat har jag ju inte gjort. Jag har handlat snowballs till Björne och en present till Lina, eftersom hon skickade 2 kg godis till mig och dessutom har en uppkommande födelsedag. Så till mina andra tjejkompisar: se det inte som att ni betyder mindre för mig, det gör ni verkligen inte, men efter att ha lagt ut 1000 dollar på flygresan hem så hade jag inte råd att köpa något till er alla.


Nu ska jag ut på promenad. Jag har faktiskt gått ner 4 pounds den här veckan! Gillar pounds mer än kilo, för det låter som att jag har gått ner tokmycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0