Galet rolig helg!

Eftersom jag har haft så kul och vart så upptagen hela helgen, så tänker jag blogga lite om allt ikväll.

Fredag;
Va uppe på stan med Catrin och sökte jobb. Jag sökte till sju olika ställen och tänkte ge de en vecka att höra av sig innan jag tar en till vända till de andra hotellen och en del av stadens restauranger.
Sen mötte jag upp Sandra. Vi drog hem till henne och det va meningen att jag skulle hjälpa henne att sätta i hennes löshår, men jag visste redan innan att det va något som va dömt att misslyckas. Mycket riktigt hade jag rätt och jag lyckades inte ens få i en enda hårslinga! Så istället drog vi till maxi och handlade lite lax, sallad och vin. Vi (eller rättare sagt Sandra) gjorde världens festmåltid och vi åt och drack tills vi i princip stupade. Mycket bra och mycket rolig kväll!

Lördag;
Vaknade upp och va så satans bakis. Men jag har verkligen energi till tusen så jag gick in i köket, klunkade lite cola och sen satte jag igång och städa. Linas aka smutsmajas lägenhet har blivit lite av ett projekt för mig. Jag har städat och rensat och städat lite mer sen jag kom tillbaka. Nu börjar det se och lukta riktigt bra här! Catrrin kom sen och hämtade upp oss. Vi begav oss hem till henne och började, va som skulle bli, en galen kväll. Jädrar va jag har saknat riktiga krogar! Vi festade till ordentligt på ritz och mötte upp min käre bror Matte och hans två kompisar. Sen styrde vi efterfest hemma hos Lina. Vi höll igång till 04.någonting och sen började vi stupa en efter en.

Söndag;
Sovit, sovit och sovit fram till 16.00. Städat, städat, städat och möblerat fram tills nu typ. Nu ska vi däremot ta en paus göra lite kyckling taccos och glo film. För det är vi värda!


Bilder från lördagen;

Jag hemma hos Catrin


Efterfest hos Lina


Knotan och A.J va först med att däcka


Knotan såg inte så här nöjd ut när han såg sig själv i spegeln morgonen efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0