Filmfreaks!

Jag och Lina hade filmkväll(natt) igår. Vi såg Scream 4 som va.. bra, på sitt vis. Alltså scream filmerna är ju inte SÅÅÅ bra men de har sin charm och jag älskar dem. De va faktiskt de första "skräckfilmerna" som jag vågade se själv. När jag va liten va jag verkligen skiiiiträdd för skräckfilmer. Jag såg liksom bara slutet av onda dockan när jag va 9 år och det är först nu på senare år som jag inte flippar ur när jag ser äckliga dockor eller onda nallar sent på kvällen.

Vi såg också trouble in L.A. Så jävla dålig film! Behöver inte ens säga något mer om den filmen, tycker att det sammanfattar det mesta.

Nu blir det The fast and the furious 5. En film jag verkligen tror på. Älskad alla förutom Tokyo drift, BLÄ!! Nu är majoriteten av orginal casten med så det kan ju fan inte bli annat än bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0