busy with jetlag

Ända sen jag kom hem har det mer eller mindre vart full rulle, och jag älskart! Har träffat majoriteten av familjen och ett par vänner.

Igår kväll blev det vin, drinkar och shots med Catrin, Lina joinade i slutet men hon skulle upp och jobba imorse så det blev inte lika hårt för hennes del. Vi gick väl och la oss strax efter 02.00, sen vaknade jag omkring 05.00 och hade världens huvudvärk och kunde inte sova. Låg vaken till 09.något och vaknade nyss. Jag skyller på jetlag och hävdar att alkoholen är helt oskyldig i det hela.

Nu blir det duschen och uppstyrning för sen ska jag iväg till bröderna och börja på ny kula igen. Är dock alldeles för sliten för att köra lika hårt idag.

Och jag tror att jag fick mig en törn av klimatförändringen för jag har börjat att hosta och fått mig en rinnande näsa. Detta resulterade i att jag och Lina låg och hostade ikapp flera gånger under natten.


Catrin och jag runt jul förra året


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0