Borta bra men hemma bäst... eller är det verkligen så?

Har landat i Sverige och haft tid att anpassa mig liiiite. Allt känns jätte konstigt men ändå helt vanligt. Det känns knappt som att jag har vart borta. Beskrev det hela lite som att vara i New York. Du har sett alla platser förut så du känner igen dig men det känns overkligt att vara där/här. Så kändes det när jag gick en promenad runt lilla karlaparken med Therese. Som att jag va i New York. Samma känsla. VÄLDIGT olika platser.





Jag och Kilisen i karlaparken i vintras <3


Kommentarer
Postat av: Elin

Hann läsa "borta bra, men hemma bäst" innan jag såg bildden. Innan jag hade hunnit läsa resten så hann jag tänka.. Är du helt säker på att du har hamnat i rätt stad? För mig veterligen så är det inte snö så här års... Sen lästa jag resten ;)

2011-09-06 @ 04:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0