Blogg pausen är över!!

Nu har jag fått viljan att blogga tillbaka!! Nu börjar det ju äntligen hända lite grejjer i mitt liv igen :D

Har ju fått nytt jobb på Paco's, en mexicansk restaurang med a la carte på kvällarna, och det är så jävla skönt att jobba på riktigt igen. Au pair jobbet kändes aldrig som ett riktigt jobb. Men nu är jag igång igen!

Och appropå jobb, så har jag precis vart på arbetsintervju för Experium i Sälen. Det gick kanon bra och jag bjöd på min spralliga personlighet samtidigt som jag underströk att jag är mycket mer än bara glad och rolig. Jag ska inte ta ut segern i förväg men det kändes väldigt bra och jag tror faktiskt att jag kommer jobba uppe i lindvallen i vinter :)




This has gotta be a good life!


Kommentarer
Postat av: Sandra M

Dags och ändra din "Profil" lite också,, du är ju inte 22 år ;) o de andra som står :D

2011-10-03 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0