Näst, näst sista helgen i Sverige

Som jag tidigare skrev så måste jag börja umgås med alla innan jag åker. Så igår va jag ute hos pappa och hoppade studsmatta, grillade och hade det mysigt med små syskonen, pappa och pappas fruga. Tappade dock Björne efter bara en timma när han skulle in till stan och lana. Men jag körde in han och hans vänner så då fick jag hänga lite mer med honom.


Karin och jag. Älskar hennes stil på den här bilden!


Pappa aka grillmaster som kör sitt race med hamburgare, grillkorv och bratwurst!

Plockade upp Matte och Stefan påväg hem ifrån papppa. Blev tillfrågad om jag ville med på linde cruisingen. Kände knappt Stefan och Lina kände jag inte alls men jag tänkte varför inte? Det blir säkert skitkul och visst blev det det! Jävlar va Lina va duktig med gasen! Vilken drag det va i den tjejen och bilen för den delen! Vi va på cruisingen ett par timmar och åkte runt och minglade lite sen drog vi till frimis.


Lina och Stefan på cruisingen


Titta! De kör verkligen en ferrari! Fast det kanske va en mustang å andra sidan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0