Sitter på Arlanda vid min gate nu. Åt en M...

img_1200 (MMS)

Sitter på Arlanda vid min gate nu. Åt en McDonalds frulle med pappa innan jag gick förbi säkerhetskontrollen och tog klivet mot mitt äventyr samt nya liv.  Det är inte alls pirrigt. Har inte hittat några andra au pairer än så länge men helt ärligt så är jag så trött att det är skönt att sitta och vara osocial. Telefonen går het också så det är nice att kunna ägna er min uppmärksamhet de sista timmarna i landet för den här gången. Jag kommer försöka uppdatera min blogg 1-2 ggr per dag så ni kan hålla koll på hur det går för mig därborta.  Skriver mer sen, telefonen och mamma kallar.


Kommentarer
Postat av: Matte

YEAH! Ses i höst igen då :)

2011-05-31 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0