Näst sista helgen i Sverige

Alla ni som trodde på förutsägelsen om jordens undergång 21/5-2011, har uppenbarligen blivit överbevisade. We're still kicking it och det har vart en kanonbra helg!


I fredags var det jobbfest. Vi var ett gäng som samlades på satins uteservering. Gick sen vidare till fjärdevåningen där vi åt buffé. Jag sparade mig till efterätten som aldrig kom :( Jag älskar ju sötsaker och skulle verkligen kunna leva på bara det, så besvikelsen blev stor när det inte fanns något sånt... Kvällen slutade sen på O'learys.


Igår spenderade jag dagen med familjen och Lina. Vi va ute i mammas sommarstuga och tog ett par glas vin. Den ligger i Kåvi, typ en mil utanför stan. Jag, Matte och Lina beslöt oss för att taxibilar va överskattade och motion underskattat så vi knatade iväg mot staden och Adde. Där blev det kubb spel och utomhuskalas tills myggen jagade in oss.


Idag vaknade jag upp med en infektion i ögat. Att sen köra till Askersund med 1½ öga va relativt jobbigt men det va värt det. Jag fick ju träffa Kilisen :) Hon och Ulrica ska tävla på fredag så förhoppningsvis kan jag komma och då får jag träffa Tuva också!


Innan vi åkte hem passade jag och Lina på att sätta oss på en uteservering och käkade lite kinamat. Gott som fasen va det och jätte mysig omgivning precis vid strandpromenaden.

Sen har det inte hänt mycket mer. Ska åka iväg och hämta mamma på jobbet och byta tillbaka till min egen bil.

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0