Lugna söndag

Va upp på stan och träffade Catrin en sväng. Vi satt i slottsparken och pratade om allt och inget. Jag gillar sånna här degar dagar efter slitsamma kvällar.



Jag längtar så grymt mycket tills jag åker. Det känns som att jag bara går runt och väntar på att få ge mig av. Det ska bli så skönt att kunna planera lite. Jag gillar att leva i nuet men jag älskar även att planera. Nu går det dock inte göra så mycket planering eftersom jag inte vet vad som händer när jag kommer till USA.

Apropå något helt annat, haha hörde idag om ett par som blev ihop av missförstånd. Det va lite spåksvårigheter med i bilden. Killen frågade om tjejen ville sova över och ha lite kul så att säga. Tjejen tolkade detta som att han frågade chans och hon sa ja. Så va dom ihop för killen va för feg för att säga som det va. Här skulle man nog kunna använda uttrycket lost in translation ganska bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0