Allt och inget

Det har varit full rulle dom senaste dagarna, därav har det blivit lite dåligt med uppdateringen av bloggen så här kommer en.

Har haft fullt upp med dykningen de senaste dagarna. Min trumhinna fick sig en liten törn av det men kul som fasen är det. Det kanske va bra att trumhinnan fick lite rodnad av det hela för idag va jag till läkaren så nu har jag fått en remiss till sjukan och det lät som att det blev lite mer fart på det hela pga rodnaden.

Flyttade hem till mamma så istället för att bo på våldtäkts-väster hänger jag numera på mördar-norr. Det är så skönt att ha en hel lägenhet för sig själv igen men det känns lite konstigt att inte ha Therese omkring sig.

Va också iväg till capio läkargruppen och gjorde min hälsoundersökning. Nu är allt pappersarbete till cultural care klart så imorgon ska jag skicka in det. Det enda som är kvar att göra är att fixa ett internationellt körkort vilket jag gör två veckor innan jag åker.

Fick mitt care package av värdfamiljen idag. De hade skickat med två fotoalbum, ett till mig och ett till pappa, för de vet att han är lite orolig över att jag ska iväg. Sen hade de skickat med två tröjor deras fotbollslag och tre kepsar samt godis till mig och min familj att dela på. De är så söta <3

Nu är det sovdags! Natti natti!


Mitt care package :)

Kommentarer
Postat av: amanda

haha åh vad söta som skickar med fotoalbum även till din pappa !

2011-05-05 @ 05:36:54
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: Matte

Swedish fish, hur smakade de egentligen?:)Dom verkar ju vara supergrymma faktiskt! Superbra!

2011-05-10 @ 12:18:34
Postat av: Martina

Manda: Jag vet! Dom är helt underbara!



Matte: Du vet dom är söta fiskarna som finns i lösviktsgodis. Det är sånna bara det att dom bara va röda och va godare. HA, lite kul att amerikanska swedish fishs är godare än svenska swedish fishs. Men dom va nog det för att alla va röda och dom låg i omsluten påse och va därför mjuka och supergoda!

2011-05-11 @ 01:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0