What's up

Har flyttat ut ur lägeheten. Nu håller jag på och ställer in mig hos Therese. Bästa sambon ever! Fick mess när jag va på jobbet där hon frågade om det dög med kycklingsallad till matlåda. Duger liksom! Jag får en matlåda för fasen, klart det duger! Med andra ord så funkar vårt samliv perfekt än så länge :)

Idag skrev jag på kontraktet på bagarn och är därmed fastanställd där, igen. Frågade samtidigt som jag skrev på kontraktet hur lång uppsägningstiden var. 1 månad, vilket är tokbra för när jag hittat min familj så tar det ca 1 månad med allt pappersarbete innan jag väl kan åka iväg.

Har däremot bestämt mig för att göra advanced open diver- och rescue diverkurserna innan jag åker. Om det finns några platser kvar. Det betyder att jag kommer vara iväg i mitten av juni istället. Så imorgon vet jag mer efter att ha pratat med killen på oxygene. Men jag hoppas verkligen det finns platser kvar för det vore skönt att göra dom kurserna på svenska. Sen kan man ta 5 specialkurser i USA och försöka samla på sig dom 50 dyk som behövs för att bli master scuba diver. Då är jag sen redo för att påbörja divemaster utbildningen sen när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0