The bucket list

Kom hem från Therese för en timma sen ungefär. Vi såg filmen Eat pray love och jag kände igen mig så extremt i Julia Roberts karaktär. Ni vet den där känslan, när det kryper i skinnet och man bara måste göra något. Den känslan går jag runt med x antal timmar varje dag. Väldigt jobbigt och ibland avundar jag personer som exempelvis Therese som är så nöjda med att bara vara.

Men så ligger det ju inte till i mitt fall. Så när jag kom hem satte jag på lite skön musik och bestämde mig för att skriva min bucket list. Det blev en lista med 14 punkter, varav många utav punkterna hade flera punkter i sig. Om ni förstår vad jag menar...

Så det är bara att börja beta av punkterna en efter en nu men förhoppningsvis har jag väl xx antal år på mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0