Mysig hemmakväll... not so much!

Igår när jag kom hem från bagarn startade jag upp en mysig hemmakväll som involverade chips och flyttpackning.

22.38 ringde telefonen.

Det va I som ringde från hotellet och undrade om jag var på ingång, vilket jag naturligtvis inte var eftersom jag inte skulle jobba förrens idag. Efter lite "Jo, du ska jobba idag" och "Nej, jag jobbar lördag-söndag" tittade jag en extra gång på schemat och mycket riktigt hade I rätt. Jag skulle befunnit mig på hotellet för 8 minuter sen.

På med ytterkläderna i all hast fick jag överge min chipspåse tillsammans med mina planer och skynda mig iväg till hotellet.

Så mycket för den mysiga hemmakvällen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0