Men åååh

När man blir matchad med en familj ska man tydligen ringa au pair förmedlingen och säga om man är intresserad av att prata med familjen eller inte. Jag som har trott att det har vart tre familjer som tackat nej till mig utan att ens hört av sig. Men så va alltså inte fallet utan det va jag som tackade nej genom att inte ringa!

Skit irriterande för den senaste familjen bodde i San Fransisco och verkade jätte bra. Så jag gick där och väntade och hoppades att dom skulle höra av sig men sen att dom hade tackat nej till mig för att dom bara försvann från min profil. Men så va alltså inte fallet och nu gick jag miste om en tokbra familj (på pappret) för att jag hade missförstått själv processen.


Ungefär så här känner jag just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0