Kaffe - livets dryck eller sömnbristens bästavän?

Har alltid avskytt kaffe tills en dag förra veckan när jag jobbade och va så extremt sliten så jag tog mig en kopp. Och vet ni vad? Helt okej va det. Absolut drickbart.


I veckan jobbade jag förmiddag och i helgen jobbade jag natt. Helomställning med andra ord så kaffet blev min räddning. Men det orsakade extrem sömnbrist också. Igår lyckades jag bara sova en timma och idag vaknade jag efter 3 tmmar. Lyckades somna om efter ett par timmar däremot och vaknade nu.
Hade då sovit i 7 timmar till och inte ätit på över ett dygn. Va så jävla hungrig att jag va illamående och hur lätt är det att få i sig mat för att stoppa illamåendet när det enda man vill göra är att spy?! Har lyckats tryckt ner en portion med havregrynsgröt så nu är det bara att vänta på att illamåendet ska lägga sig.
Slutsattsen av denna upplevelse är att låta bli kaffet in i det sista!

Kommentarer
Postat av: mattew

kaffe is the shit! Dock inte 7 koppar på en timma som ja drack en gång, då mår man INTE bra :)

2011-03-07 @ 13:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0