Hemlös

Om tre veckor tar jag mitt pick och pack och flyttar ifrån denna ypperliga lägenhet till... jadu säg det.

Kom på idén igår att det vore fint att slippa betala hyra och därmed spara typ 4400 kr nu när jag verkligen behöver spara pengar.

Så jag gjorde som jag oftast gör när jag får sånna här snilleblixtar, jag slog slag i saken på en gång. Eller jag va tvungen att vänta på att hyresvärden skulle komma till kontoret, så jag ringde idag och berättade min lysande idé och hörde med dom om jag kunde få numret till den nya hyresgästen. Han tyckte som mig att det här va en klockren idé och ville absolut flytta in den första april istället för första maj.

Det är alltså dax att börja flyttpacka nu så jag är redo när min nya adress är unknown.



Jag i en mörkare och maskulinare form from april fram till avresedatum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0