Ett oanständigt förslag...

eller två.

När jag jobbade förra helgen så va det en kille som bad mig följa med och bada jacuzzi med honom (han försökte få ett hotellrum på hotellet men vi hade inget till honom så då skulle han styra ett på ett annat hotell sa han). När jag artigt tackade nej erbjöd han mig att betala min lön om jag följde med och när inte det fungerade drog han upp sitt american express guldkort och hävdade att han skulle betala hela min årslön. Jag fortsätte avböja erbjudandet och till slut började han bli otrevlig och vägrade lämna hotellet så jag fick hota med att ringa polisen. Då gick han i alla fall och passade på att kallade mig patetisk och bad mig ha det ett bra liv med min månadslön på 30 000 kr.
HA, som att jag tjänar så bra.

Inatt när jag jobbade så va det ett grabbgäng på 30+ som satt i lobbyn och varvade ner lite efter vad som verkade ha varit en hård krogenvända. En av karlarna kom fram till mig och undrade om vi hade något live framtränade. Detta va ca 03.30 på natten så naturligtvis hade vi inte det. Sen började han försöka övertala mig om att dansa för han och hans skara. Det gick jag givetvis inte med på. En av hans vänner fick honom att lämna mig ifred och frågade honom om han trodde att vi va i Thailand. Innan de gick upp och la sig på rummet så smet han fram till mig igen och angav hans rumsnummer utifall att jag skulle ville titta upp.

Förra veckan va det ju kvinnodagen så det vore inte mer än rätt att karlarna också fick en dag...



Kommentarer
Postat av: Matte

Verkar vara ett jävla pådrag på de där hotellet :)

2011-03-15 @ 00:31:25
Postat av: Martina

Haha ja på helgerna få man stå ut med en del :P

2011-03-15 @ 12:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0