Efter en vecka i Sälen...

som har bestått av skratt (mycket åt Gurra gurka), skidåkning, afterski, blöjbyten, joggning, avbruten sömn, magsjuka, rosa hår, dans, gourmetmat i både hemmet och ute och mat, mat och mat på det, vinpimpling, strålande väder hela veckan -fredagen, nyheter från USA (känns som att det äntligen börjar gå framåt) och mycket, mycket mer.

Det har vart en kanonvecka och jag har inte bara haft det skitkul utan också fått jättebra träning inför mitt kommande år i USA.

Men nu är jag tillbaka i verkligheten och har fullt upp med flyttpackning för nästa torsdag ska jag va ute här ifrån.

Har dock fått en strålande idé om vad jag ska göra när jag kommer hem från USA! Det blir fasen en säsong i Sälen tror jag :D

Kommentarer
Postat av: syster

Det var jätte kul att ha dig här och jag hoppas det blir en säsong i Sälen efter USA...

2011-03-23 @ 17:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0