Att dricka eller inte dricka, det är frågan...

Idag fick min far skäll av min lillebror pga att han dricker för lite öl! Han har en platta och tycker om att bara ta en öl då och då. Min lillebror tycker dock inte att det är så man beter sig. Så han läxade upp pappa och sa att om han inte dricker någon öl, så ska han fasen inte ha någon heller. Han bad även pappa tänka på människorna i U-länderna och gav Japan som exempel. Han sa tänk hur jobbigt dom har det, dom skulle nog allt vilja ha ett par öl.

Tro det eller ej men min lillebror är faktiskt smart. Vet inte riktigt vad som hände här dock. Han kanske borde ta efter pappa och inte dricka så mycket öl :P






Kommentarer
Postat av: matte

du glömde ju gurras nya kommentar:)

2011-03-25 @ 22:47:24
Postat av: Martina

Nej, jag blev tillsagd att inte blogga om den haha

2011-03-25 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0