Allt blir inte som man tänkt sig

När jag bestämde mig för att åka iväg som au pair så föreställde jag mig storstad, typ New York, L.A, Maimi eller liknande med shopping, sol, värme och massa kul både med barnen och på fritiden.

Nu är jag matchad med en familj som verkar ascoola! Alltså verkligen öppna och jätteroliga! Jag tror verkligen att jag skulle trivas med familjen. Däremot så blir det varken storstad, sol och värme, då dom bor i Iowa. Högst upp i mitten av USA. Deras klimat är som Sveriges och dom bor i stad med 33 000 inv. Men det är inte långt till Chicago iaf :)

Jag ska prata lite mer med dom innan jag säkert kan säga men än så länge känns det tokbra med dom! Jag kan faktiskt resa medan jag är där också och det finns faktiskt saker att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0