What doesn't kill you, makes you stronger

om det inte driver dig till sjalvmord rattare sagt! Denna dag borjade jattebra med en lugn morgon och sen en vanda till poolen (vilken branna jag borjar fa nu!).

Sen brot helvetet los! Gunnar ar sjuk sa han ar vaaaaaldigt grinig och har svart att sova. Han ar som jag tidigare namnt 3 manader och alla som kan bebisar vet hur de blir nar de blir sjuka. Gunnar ar redan lite san att han vill inte ligga still och han vill garna sitta upp och titta pa olika saker. Han kommer bli en Liv. Men det ar synd om han faktiskt men ikvall tyckte jag mer synd om mig sjalv. Jag lyckades fa han att sova nar jag matade honom och da hade jag fosokt till och fran i typ 2 timmar. Sen vaknade han igen efter 20 minuter och bara skrek och skrek. Stackarn kandes varm, hostade och snorade. Efter en timma kastade jag in handduken och gav upp. Som tur va kom Maura och tog over. Hon holl pa i 1,45 h innan han somnade igen.

Brot jag inte ihop av detta (jag va nara ett par ganger) sa klarar jag allt! Nu maste jag sova. Nya tag imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0