Shoppingrunda i Iowa

Va iväg och shoppade idag för första gången. Utbudet är typ som hemma i Örebro. Inte jättestort men det finns grejer. Allt är däremot mycket billigare och servicen är helt otrolig. Lyckades hitta ett par skor för bara 26 dollar, guess shorts för 14 dollar, ett par till shorts, 2 toppar och foundation. Nöjd med allt förutom GAP, största besvikelsen.



Blev inte jättemycket men jag ska till Iowa city på söndag och träffa den andra svenskan i staten och shoppa och 24-26 ska jag och familjen till Chicago och då kan jag tänka mig att det verkligen blir shopping på hög nivå. Så jag tänkte att det är bra att spara lite pengar tills dess också :)

Hahah när jag va klar med shoppingturen så skulle jag tillbaka till bilen och köra hem. Kom dock inte ihåg vart jag ställt bilen så jag gick runt på parkeringen och letade i typ 20 minuter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0