Supersize

Nu borjar man komma in i engelskan ganska bra. Jag pratade till och med engelska med en svensk tjej utan att inse det.

Idag holl vi pa med grupparbeten under lektionerna. Vi fortsatte med varan midsommarkrans och den blev awesome! Lararen tyckte dock att den va lite liten for att vara gjord av tre pers men men det dar pillgorat sa kunde man inte vart farre.

Var ivag till ett narliggande supermarket idag. Man marker verkligen att man ar i USA i sanna affarer. Alla fordommar om deras mat ar sann. Allt i affaren ar supersize. Till och med loken! Och ni skulle sett muffinsen dessutom.

Imorgon blir det New York City! Har sett att man kan lagga upp bilder fran de har datorerna sa jag ska grejat imorgon, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: syster

Det är så bra att du bloggar är inne o tittar hela tiden fall du har skrivit något!!!! Ha det så bra in The Big apple Pöss

2011-06-03 @ 21:06:33
Postat av: bror

Samma här, är inne iaf 3-4 gånger om dan o kollar om du skrivit något, så fortsätt med de. Superkul!



Sen kan du ju checka in 78th street på Upper East side! huhu;) De e bara o googla om du inte vet va ja menar.



Fortsätt skriv :)

2011-06-04 @ 02:43:05
Postat av: Systern i New York

Jag hittar inte vad du menar Matte :P Men jag fortsatter skriva och imorgon blir det fran Iowa!

2011-06-04 @ 05:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0