Home is where your heart is... eller?

Har skypat med Sverige idag. De som fick ta emot äran denna gång va pappa, Björna och Karin. Jag visade de runt lite i huset och de fick träffa alla som va hemma och vakna, dvs Emily, Mady, Oskar och Jordan.

Har tänkt lite vidare på mina resplaner. Har tänkt ta en vecka ledigt och göra en road trip när Matte, Mickis och Victor kommer. De jag då tänkte att vi skulle ta va New York-Niagara fallen-Boston-Montreal eller något sånt.

Träffade en tjej som heter Emma idag. Hon är svensk och har precis kommit hit. Eller hon har bott här till och från i typ 2 år och kommer nu va här i 2 månader. Hon har kille här förstår ni. Vi träffades och tog en fika på starbucks och sen tog vi en åktur runt staden så visade hon mig alla små smultronställen. Skithärlig tjej, tror vi kommer ha mycket roligt under sommaren!

Under kvällen så åt jag och familjen på the govenor's. Jättegod mat, öl och gott sällskap. Over all är jag väldigt nöjd med den här dagen också. Börjar mer och mer hitta här omkring och träffar allt fler och fler människor att umgås med. Jag börjar helt enkelt känna mig hemma.

Kommentarer
Postat av: matte

Nice att du börjar feel at home liksom!:)



Men Montreal? Näää den är inte jag sugen på!:) haha! Men ny,niagara och boston låter superbra! Fast Montreal? vad finns där?:)

2011-06-15 @ 10:51:44
Postat av: syster

Du får fria händer att styra upp våran vecka!!!

Du verkar trivas jätte bra skönt tycker vi..

Pöss

2011-06-15 @ 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0