Bio och bilder

Första filmen på bio i USA blev Judy Moody and a not bummer summer. Den va mycket bättre än jag väntat mig (en film för dig Tess (?)). Men det roligaste va nästan att se alla trailers. Fy fasen va mycket bra filmer som kommer! Jag och Oskar ska iväg, nästa vecka kanske, på pirates 4. Den visas på imax! Awesome!

Lite foton från dagen:


Så här började dagen. Jag hade öppenbarligen inte skruvat på locket ordentligt till min take-away mugg.


Jag och Jordan iväg på långpromenad som också innehöll lite simmande i bäcken.


Jordan efter promenaden. Att hon ligger i min säng är ett jättestort kliv i våran relation för annars vill hon bara sova i Bens och Emilys säng. Så jag räknar med att hon har flyttat ner till min om typ en månad ;)


Jag ritade upp en hage och sen ropade ut Mady, så hoppade vi hage.


Liv försökte va med, hon gjorde ett tappert försök men höll kanske inte riktigt måtten...


Jag och Mady på biografen. Man har inte bestämda platser!

Haha måste bara säga att jag och Maura messade och så skrev hon "we're going to party at dans house tomorrow". Jag förklarade då för Ben att vi skulle till något dans-ställe men jag visste inte riktigt vad det hette. Läste sedan upp messet för han och han börjar asgarva och säger att vi tydligen ska till en kille som heter Dan. Så tokigt det kan bli.

Kommentarer
Postat av: amanda

pirates suger. se den inte ens.

2011-06-11 @ 08:13:57
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0