To-go

Idag va jag och Liv iväg till parken bara vi två. Vi hade det jättemysigt och åt Elmo-snacks och lekte i klätterställningen. Hon är verkligen världens underbaraste! Vi pratade ganska mycket. Hon på liviska och jag på svenska. Jag höll på att dö av skratt. Hon fyller 2 år i september och pratar utan dess like. Men ingen förstår vad hon säger. Jag har som mål satt upp att jag ska lära henne blinka lilla stjärna på svenska.


Liv <3

Jag och Emma körde en dinner and a movie nu på kvällen. När vi va på restaurangen så insåg vi att filmen började när som helst. Så i all hast frågade vi servitrisen efter notan och förklarade stressen. Hon frågade då om vi ville ha doggybags, vilket vi inte ville, och sen om vi ville ha to-go-cups till våra drinkar som vi inte hunnit drika upp, vilket jag absolut ville. Take-away-muggar till drinkar liksom! I love America! De bara fortsättar att överraska. Vi såg iaf Bad teacher. TOKBRA!

Imorgon börjar jag och Emma vår resa mot ett lättare jag. Närmare ett 10 kilo lättare jag. Vi har 1½ månad på oss innan Emma åker och då ska vi nått målen. Jajemen, dvs att om 5 timmar ska jag köra ett spinningpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0