Snabb uppdatering!

Handa massvis igar men jag ska bara gora en snabb genomgang for det hander tamme tusan massvis varje dag sa jag maste blogga om dagens bravader senare. Men men...

Va med Liv till parken. Hon ar helt underbar att vara sjalv med. Nar de stora barnen ar med ar hon vild. Hon forsoker halla jamnasteg med dem, vilket inte gar sa bra da hon ar 4 och 6 ar yngre an dem. Parken va jattefin. De hade en memorial plats for krigsveteraner brevid. Jag ska ga dit igen och ta bilder. Jag har blivit vardelos pa att ta bilder men jag ska battra mig!

Sen hade Emily lite kompisar och deras barn over. Det va fyra barn under 1 ar, Liv, Oskar och en tjej i Oskars alder. Alltsa sju barn. Men det gick battre an vantant och jag va ledig som tur va sa jag hjalpte bara Emily nar det behovdes. Vi at en jatte god treratters och drack vin/ol till maten (inget festande pappa).

Vid 20.00 kom Emma och hennes kille och hamtade upp mig. Vi akte till downtown Davenport och gjorde en liten barrunda (har blev det liite festande pappa). Men jag avslutade kvallen tidigt eftersom jag skulle upp och jobba 7.30. Det jag bade gillar och ogillar med USA ar att har gar man ut tidigt och man forfestar aldrig eftersom det ar sa billigt att dricka ute.

En sak jag ALSKAR med USA ar att de praktiskt taget spelar min spotify-playlist pa radion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0