Scuba och college

Effektiva dagen det här! Va nere till dykcentret och bokade in mig på advanced open water diver kursen i augusti, för den som är i juli missar jag eftersom vi är på semester då. Pratade med dom om rescue diver kursen dessutom. Kan tydligen ta den direkt efter advanced och den startar helgen efter så jag ska prata med Emily och Ben om den och se så att det inte krockar med något annat. Väldigt härliga typer som va där. Träffade en man som håller på att samla på sig 60 dyk för han ska börja divemaster kursen. Så han skulle maila mig när han och de andra drog ut så jag kunde hänga på :)



Va iväg till Scotts community college och pratade med dem om olika kurser. Måste tydligen ta ett engelska test så de ser att jag fattar vad de säger och själv kan göra mig förstådd. Tog med katalog för att se vilka kurser de har men ser ut som att jag kommer läsa spanska till hösten!

Ska snart styra upp mig för Maura kommer och hämtar upp mig så ska vi ner till en restaurang som heter old chicago där vi ska möta några andra och titta på baseball och dricka öl. Hur integrerad börjar inte jag bli liksom?!


Kommentarer
Postat av: Elin

Bara en idé. Fråga någon på plats om de kan hjälpa dig leta kurser. Det borde nämligen finnas kurser där du inte behöver göra de där engelskatestet. Kan kanske vara av intresse.

2011-06-10 @ 03:58:08
Postat av: amanda

hahahah JÄVLIGT integrerad skulle jag vilja säga. Det känns lite som att jag är du när jag läser din blogg, för att åka som du (om man bortser från att ditt jobb är att vara barnvakt) är något som jag har som en hemlig dröm, och den blir lixom sann genom dig.

Hur sjuk börjar inte jag bli !?

2011-06-10 @ 07:06:54
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: matte

amanda: lite halvsjuk faktiskt :)

2011-06-11 @ 00:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0