Right on red

Har ett par lediga timmar nu och jag har fått höra att folk vill att jag uppdaterar mer så här kommer lite uppdateringar.

Jag har kör ganska mycket idag. Det är lite annorlunda från att köra i Sverige. Du får till exempel köra mot rött om du ska till höger och det inte kommer några bilar. Det kallas right on red. Tar sin lilla tid att vänja sen men en väldigt bra lag om jag får säga det. Sen är det det där med stop-skyltar. Man ska egentligen stanna men ingen gör det så länge det inte kommer någon annan bil. Det är mer som en lämnaföreträdesskylt. Ganska skönt det med :)

Va iväg till target, det är som wallmart, och handlade lite grejer. Jag valde ut lite flingor som jag ville ha och så. Sen va vi iväg till navy blue en storaffär som har allt i klädes- och skorvägar. Köpte ett par flip-flops så jag slipper springa runt i strumpor och converse. Haha Ben har problem med folk som har strumpor när det är varmt ute.

Nu ska jag ta en dusch och fixa iordning mig innan de stora barnen ska på camp. Det är typ fritids i skolan fast det går bara om de vill gå. Hör också att Liv har kommit hem med mormor så jag ska snabba på så jag hinner träffa Pam.

Matte: Regskylten kommer upp i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0