Jag lever!

Fy tusan vilken storm! Alltså i Sverige så ser man en och annan blixt här och där men här va det disco-belysning utanför. Det blinkade konstant, mullrade, blåste, haglade och regnade. Träd blåste omkull, vinden hade tagit parasollet på verandan och en stol hade blåst iväg. Ett jävla drag med andra ord! Men ingen tornado blev det. Sirenerna från stormlarmet va riktigt höga däremot. Jag spelade in bara för att ni skulle få höra sirenerna.
http://youtu.be/G78uQ_NSB6Y
Visst låter det lite som i filmen världarnas krig!

Nu ska jag ta och köra ner till dykcentret och boka upp mig på en kurs!

Kommentarer
Postat av: Sandra M

Filma nästa gång, vill se hur det ser ut :D

2011-06-09 @ 22:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0