Incredible pizza och Caddy's

Tredje gangen jag forsoker skriva det har inlagget for jag har Emilys data som ni fomodligen forstatt da det saknas tre bokstavar nar jag skriver. Men varje gang jag rakar trycka in mellanslag och alt knappen sa fastnar datan och jag maste sen starta om hela explorer. Hur som helst...

Va till incredible pizza idag med barnen och Emily. Det va tokstort dar inne och och de hade arcadehall, lasertag, minigolfbana, buffe, ja allt ni kan tanka er kandes det som. Jag hangde mest med Liv som vanligt. Alltsa hon ar sa rolig ni fortsar inte! At min forsta cherrypie och jello, jag gillade det men nu sa ar det stopp med sant (sager jag och har precis atit kladdkaka som jag och Oskar bakade idag).

Sen kom Maura och hamtade mig, sen drog vi och hamtade Emma och sen drog vi alla tre till Caddy's dar vi motte upp Mauras kompis Christine och hennes date Ryan. Ar alla med? Okej, bra! Caddy's ar en sportbar, det finns nastan bara barer har omkring, for lite mer nattklubbskansla sa ar det Iowa City som gallar. Men vi hade det skitkul iaf. Spelade lite jag har aldrig och bara umgicks. Jag och Maura pratade lite om lordagen och kom fram till att det vore en bra ide att kanske aka ut med hennes jet-skis :D Men vi far se vad som hander. Vi kommer iaf pary in the USA folks!


Emma, Maura och Christine.


Maura och jag i min Hawkeyes troja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0