Fästing eller frö?

Efter min promenad idag så såg jag att jag hade något som liknade en fästing på benet. Jag HATAR fästingar och vill inte ha något med dem att göra. Men när jag hade hundarna blev jag tvungen att lära mig att plocka bort de äckliga små krypen. Men iaf, jag ville ju inte att huvudet på fästingen skulle sitta kvar så jag väntade tills Emily och Ben kom hem så jag kunde fråga efter en fästingplockare. Det hade de dock inte men de googlade fram det korrekta sättet att plocka bort en fästing på. Det hela förvandlades till lite av ett familjeprojekt och alla över 6 år va involverade. Emily gav mig instruktioner och jag följde dem, tog pincetten så nära huden som möjligt och drog upp den utan att vrida det minsta. Jag fick loss den! Det va ett frö av något slag som bara hade klibbat sig fast. Jag blev mobbad...

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha gulle du

2011-06-18 @ 15:37:43
Postat av: syster

Ha ha ha!!! Gud vad roligt

2011-06-19 @ 20:41:58
Postat av: Martina

Jag vet! Det va bara milt pinsamt :P

2011-06-20 @ 07:13:09
URL: http://martinawicander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0