Change of plans

Nästa helg följer jag mississippi floden ner till New Orleans! Eller inte riktigt, jag flyger ju men same shit. Jag och Elin hade ju från början planerat DC men min biljett blev så satans dyr dit så vi ändrade resemålet till New Orleans. Det är ändå en av städerna jag har med på min lista att-måste-se. Elin tyckte förlsaget va helt okej och så va planen ändrad.



Annars har idag vart lugn. Började gymma idag och va iväg till poolen med Liv. Jag, Emily och Ben lagade sen mat och tog ett gals vin. Jag skulle stå för såsen. Curry-sås ala Lina-style. Curryn va dock gammal så såsen smakade mjöl och vatten och slängdes. Min currysås ersattes istället av Bens teriyaki och så va det med mitt bidrag till middagen. Ska dock göra köttbullar till 4th July och där kan jag inte misslyckas!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad roligt att du tänkte göra min currysås :) synd att curryn var gammal bara så du fick slänga den, hade ju blivit tokgott annars. Du får göra den igen men med ny curry :)

2011-06-29 @ 11:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0