Best job EVER!

Jag vill aldrig åka härifrån! Fy tusan va roligt vi har det! Har suttit och tagit ett par glas vin och ätit mac-and-cheese med Emily och Mara. Mady va också med hela tiden men det blev inget vin för henne. Liv hade lagt sig och Gunnar fick vi i säng efter ett tag han med. Mara visade mig en del knep så tills på onsdag, när det är första gången jag ska ha alla fyra själv, borde jag va proffs!

Mara är familjens barnvakt sen tidigare och de bjöd över henne för att jag skulle få träffa lite folk i min ålder. Mara är 21 år och jättetrevlig. Hon verkar dessutom va superrolig och helgalen så jag anar ett par galnakvällar med henne i framtiden. Vi ska ut torsdag eller söndag när jag är ledig. Mady och jag ska se bridesmaids fredag eller lördag. Tror jag det blir. Iaf någon gång i slutet av veckan för då ska det regna. Imorgon ska det tydligen bli typ 35 grader så det blir poolen större delar av dagen.

Jag, Emily och Ben pratade lite om biggest loser och när jag sa att jag skulle vilja gå ner 10 pounds så började Ben asgarva och sa "ska du gå ner 10 pounds när du bor med oss?" Så berättade han att han i vanliga fall gillade att träna när han tittade på the biggest loser men när han va hemma så gillade de att äta skrämtmat samtidigt som de kollade på det. Då tänkte jag säga "Jag med!" och sen berätta om att jag gillade att äta chips samtidigt. Sen kom jag på att det va vardagsmat för dem... Berättade dock va jag tänkt för Ben som sa till Emily att jag drev med deras chipsätande haha.

Idag va första gången jag förstog va det mena när det prata om Liv som sjövild. Hon fick ett par utbrott och det gick knappt att få kontakt med henne och hon bara skrek. Fick dock lära mig att ignorera henne tills hon lugnat sig.

Min regskylt!


Och vårt hus, för er som inte sett det


Kram kram

Kommentarer
Postat av: mikaela

du bor juh i ett jättefint hus :D

2011-06-07 @ 06:27:37
URL: http://mikaelafrelin.devote.se
Postat av: amanda

vad fan har du hamnat hos kungen av iowa eller ?

2011-06-07 @ 19:22:19
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0