Back to normal

Tog en power-nap under min håltimma, som jag gärna kallar min lediga tid under dagen. Gick och la mig 10.30 och vaknade 14.00. Jag skulle egentligen gått upp 12 för jag hade massvis inplanerat. Så blev det dock inte. Jag hann däremot med att köpa ett par nya löparskor på TJ Maxx. För bara 29 dollar! Haha ännu en sak som börjar återgå till det normala. Jag har vart här i Iowa i två veckor och redan köpt tre par skor. Jag vill inte ens tänka på hur många par jag kommer ha när jag ska åka hem. Det kommer bli en dyr frakt. TJ Maxx måste jag tillbaka till för de hade sjukt mycket snygga skor för hur lite som helst. Skulle vilja kika på väskorna  och kläderna också.



Det jag älskar med mitt jobb är att det är så fritt och man kan göra så mycket roligt. Eftersom jag försov mig så blev det ingen löprunda under håltimman, men med mitt fria jobb så passade jag då istället på att gå en power-walk med Liv och Gunnar i barnvagnen istället. Va ute i en timma och gick förbi memorial siten bara för att ni skulle få se hur fin den är. För den här gången tog jag med mig kameran! Om jag får säga det själv tycker jag att jag faktiskt blivit bättre på att ta bilder.

Det är olika sektioner för armen, kustbevakningen, flygvapnet osv. De som omkommit ifrån Bettendorf får sitt namn inskrivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0