Au pair skolan, take two!

Dag 2 ar snart gjord. Idag har vi haft lektioner och forelasningar i 12 timmar inklusive raster. Sa man ar lite trott i huvudet nu.

Var ivag och skulle boka trippen till New York City pa fredag men min underbara vardfamilj hade redan betalt den at mig, samt top of the rock biljetten och skickat en presentkorg med en hoodie, keps, vattenflaska, godis, kakor och presentkort pa starbucks och en restaurang. De borjar verkligen skamma bort mig!

Jag borjar bli lite nojig over att lagga pa mig i vikt for nu forstar jag verkligen varfor amerikaner ar sa stora som de ar, for fy fasiken vilken god och fettigmat de serverar och efterratt till frukost, luch och middag. Det kanns som att jag dott och hamnat i himlen, om magen skulle ha hangt med battre i svangarna dvs.

Vi har nyss haft en polisman har som har pratat om alla risker och faror som lurar. Han va riktigt rolig och flummig, en riktig komiker. Jag gillar verkligen amerikanare.

Hm, annars sa har dagen bestatt av klippa och klistra pa en midsommarkrans (resultatet ar inte helt klart men jag vet inte om det ser sa lovande ut, om jag ska vara arlig) och sa har vi sjongt sma grodorna framfor resten av skolan.

Orkar inte lagga upp bilder idag heller men jag lovar, de ar pa g!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0