Almost famous

Haha ja det finns inte allt för många svenskor som precis kom hit så väldigt många har hört talas om mig eller vet vem jag är. Han jag träffade på dykcentret igår hade berättat för sin fru om mig som tydligen visste vem jag va eller att Emily och Ben hade en au pair från Sverige. Så hon berättade det för Emily och ett par till. Så idag när jag kom upp så sa Emily att hon visste vem det va jag skulle dyka med sen när jag hämtade Oskar på simskolan kom Heidi fram och fråga om vi skulle ut och dyka idag.


Har håltimma i 3½h nu så jag ska duscha och greja och sen ta ut Jordan på en promenad.

Ikväll blir det bio med Mady. Inte bridesmaids dock för jag prata med Maura om den och den va tydligen inte så passande för barn. Så jag och Mady ser nått annat sen ser jag, Maura och 2 andra tjejer bridesmaids på tisdag.

Har fått önskemål om att blogga lite oftare så jag ska försöka. Men kan inte lova nått :P

Kommentarer
Postat av: Matte

Kortfattat. jävligt kul att du har kul! Men som sagt, DJ Mattlo.. now the youngest Wicander in the country, yes! ;)

2011-06-11 @ 00:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0