Wild life

Packar för en vecka i Hayward, Wisconsin. Där ska vi bo i stuga och jag delar rum med Mady och Oskar. Toaletten är som ett omklädningsbås och de andra väggarna ska vara papperstunna, dvs no privacy at all. Telefonen kan man lika gärna lämna hemma för telefonteckning exicterar inte.


Nu är det upp till bevis som gäller!

Men jag ser faktiskt fram emot det för vi åker dit med större delen av Emilys familj och ett par vänner till dem. Har träffat alla och alla är jätte roliga. De har beskrivit det hela som en vecka med båttur, fiske, bräd- och kortspel, massa god mat och coctailhours ska tydligen börja tidigt, vilket jag tyckte va väldigt trevligt att höra :)

Jag kommer nog däremot söka lite egen tid på internetcafét i byn så jag bloggar därifrån.


Kommentarer
Postat av: Elin

Wisconsin!!!! Är inte så illa egentligen :) ät mycket ost, dem är ena hejjar på sånt :) Ha så kul!

2011-07-23 @ 05:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0