I love my life

Alltså jag är så satans nöjd med min tillvaro. Jag kan nog säga med all säkerhet att jag kommer spendera de två åren jag får i detta land. Dock så siktar jag på Florida, havet och dykningen inför nästa år. Jag och Emily planerade mitt schema idag inför de tre kommande veckorna och jag är ledig tisdagar så imorgon ska jag ringa Dennis (fallskärms instruktören) och boka in mig på kurs!

Dreams come true my friends!

Mindre nöjd med att jag tappat bort min iphone 4 med alla bilder jag tagit det senaste året. Har som tur är överför många till datan men låååååångt ifrån alla...


Kommentarer
Postat av: amanda

oj är den helt borta :O

2011-07-22 @ 15:28:46
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja, jag har letat överallt känns det som. Sist jag hade den va jag ute så det är nog kört...

2011-07-22 @ 23:10:57
URL: http://martinawicander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0