Hello my name is Inga from Sweden

Tänkte uppdatera igår kväll med drog iväg på karaoke och va inte i bloggnings-skick när jag kom hem. Men kul hade vi vill jag lova! Har spelat in när jag och Emma rockar loss till Fallow me så den filmer landar snart på fejjan. Träffade massa roliga människor och jag och Emma lekte Hello my name is Inga from Sweden med en haha.


Hängde vid poolen både igår och idag. Det är svinvarmt här. Sen har jag gymmat och provat på Zumba. Usla instruktörer som antar att alla kan alla steg. Jag och hela bakre raden va helt lost. Så Emma, som är Zumba instruktör där hemma, ska få i uppgift att lära mig alla grundsteg innan jag går igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0