En dag på zoo

Ibland så tror jag att jag har världens bästa jobb. Idag va en sån dag, jag, Liv och Gunnar va iväg till Nabi Zoo.

Ibland tror jag också att jag aldrig kommer orka ett år och det är när Gunnar flippar. Idag skrek han i typ 1 timma när vi va iväg. Men så fort han blir tyst igen så älskar jag mitt jobb. Haha att få honom att somna när han är sån där får en att bli toknöjd med sig själv och det känns som att man verkligen åstadkommit något!

Men här är iaf några bilder från dagen


Livie Lou tyckte elefanterna va de läskigaste på hela zoot. Kan va för att de va de första djuren vi såg och att hon sedan vande sig vid alla djur. Eller så skulle jag chansa på att det var för att de är så stora :P


Fåglarna hade hon inga problem med så vi köpte lite fågelmat i automaten för 25 cent och sen matade den svarta svanen på bilden.


Haha vi köpte mat till getterna med men det här va typ det närmsta hon vågade gå så istället gav hon mig maten så fick jag mata dem.


Älskar den här bilden. Hon ser så chill ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0