Min tid är kommen

Sitter här 07.36, lite smått bakfull om inte fortfarande lite full, en lördags morgon och tänker att det är nog dags för mig att börja blogga.

Igår hade jag och fröken Emma High School fest. En liten förberedelse för mitt kommande år i USA. Inte för att jag ska börja high school men någonstanns måste man ju börja. Kul som satans va det iaf till midnatt, då folk antingen drog ut på krogen eller hem på grund av för hårt festande. Festen började 21 och nådde sin topp mellan 22-23, även min topp var nådd vid det lagret.

Slutade röka i onsdags eftersom jag kom fram till att jag bokstavligt talat eldat upp 150 000 kr de senaste 7 åren. Dessutom vill väl ingen ha en rökande au-pair. Blev däremot en och en annan cigg igår men nu är jag back on track igen. Utrustad med en vilja av stål och två dosor snus ska jag lyckas!

Nu ska jag över till Emma och hämta mina kära små änglar i hundskepnad och sen blir det till att styra upp lägenheten och mig själv. Lilla Lina och jag själv måste ta en runda på stan sen och jaga vita skjortor, då vi ska servera med Mr Marcus på en höjdar fest ikväll.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: manda

wohooo ! du har fallit offer för bloggvärlden

2011-01-29 @ 12:42:42
URL: http://amandalundwall.blogg.se/
Postat av: Matte

Du skriver faktiskt rätt bra, trodde jag var den bra skrivaren i familjen :) Superkul fest var det! Är sugen på att vara emo på heltid men tror ändå jag skippar det. Som jag sa på facebook, uppdaterar du bloggen ofta så kommer jag följa den varje dag :)

2011-01-29 @ 14:07:04
URL: http://www.manutd.com
Postat av: Martina

Jag vet Manda men jag höll mig fasen länge :P Tack så mycket Matte men du är fortfarande snäppet bättre på den fronten. Haha ja du passade ganska bra som emo så det vore ju ett alternativ men då får du skära lite handleder också. Ska du ändå görat så lär du ju gå hela vägen för ingen gillar wannabes :P

2011-01-30 @ 13:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0