Ojojojoj

Har pluggat hela veckan efter jobbet för att jag har prövning i naturkunskap b imorgon. Igår var jag däremot väldigt trött efter att ha sovit 2,5h natten innan. Bestämde mig för att ta en tupplur och sen skulle Therese ringa och väcka mig en timma senare.

Vaknade nyss, 6h senare med 8 missade samtal och 2 sms. Det är 5,5h kvar till provet så nu jädrar blir det plugga av. Som tur är har jag läst i princip allt det här de senaste två åren i form av kemi och biologi så det borde gå.
Måste tacka min lilla dumma hund, som för tillfället står och morrar åt sig själv i spegeln, för att hon väckte mig. Kuggar jag provet blir jag tvungen att vänta med att träffa frihetsgudinnan och resten av gänget tills efter sommaren. Det går inte för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0