MUFFINS!!!

Gårdagens roligaste konversation som slutade i en irriterad Martina och en oförstående och nedstämd Therese. Jag kan börja med att säga att Therese ringde och väckte mig men jag va inte helt vaken när jag talade med henne.
Jag "Hur blev muffinsen?" (Therese uppfattade detta som svammel svammel muffins?)
Therese "Va?"
Jag "MUFFINS!!!"
Therese "Vadå för muffins?"
Jag "Men muffinsen mummel mummel mummel"
Therese "Men Martina jag förstår inte?"
Jag "Skit samma när slutar du?"
Therese "Va?"
Jag "NÄR SLUTAR DU?"
Therese "Jag är ledig idag men är i skolan imorgon och slutar klockan fem"
Jag "Jaha jag trodde du jobbade extra"
Therese "hahaha va?"
Jag, väldigt irriterad av att Therese va så trögfattad "Nu orkar fan inte jag prata med dig något mer"
Therese "Öh jaha"
Jag lägger på luren

Innan detta så hade jag svamlat massvis om allt och inget och i början av konversationen hade Therese förklarat att hon behövde ha tillbaka betongborren, som jag lånat, och skulle komma och hämta den lite senare.
Therese ringde igen 1,5 timma senare.
Therese "Jag kommer över nu då"
Jag "Va fan ska du hit och göra?!"
Therese "Men Martina jag skulle ju hämta borren"
Jag "Va?"

Haha förlåt Therese för vad du fick utstå <3

Kommentarer
Postat av: matte

haha "vafan ska du hit o göra?!"



trevlig :D

2011-02-28 @ 12:57:51
Postat av: Martina

Haha jag vet! Stackars Therese haha

2011-02-28 @ 14:24:48
Postat av: julia

hallå där, hoppas du har de fint och att skolan gick bra för dej. de va juett bra tag sen vi sågs ju

såg att du skaffat hund på facb. =9 så gullig så

ha de bra så länge martina å ta hand om dig

kramar din klasskompis från skolan julia

2011-02-28 @ 15:46:52
URL: http://juliaanttonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0