Livet väntar

Plugga, jobba, gå ut med hundarna, träffa vänner och sova. Så ser mitt liv ut just nu. Det är ganska enformigt och jag blir galen! Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills det är dax för mig att checka in mitt bagage på Arlanda och sedan se Sverige bli mindre och mindre när jag sitter på flyget mot New York!

Att sluta röka har jag lagt på hyllan ett tag. Jag har som plan att ta upp det igen när jag är klar med pluggandet. Med andra ord så ska jag blossa utan dess like tills den 19:de Februari för sen finns det inga ursäkter... som är gostagbara dvs.

Jag har valt att omplacera hundarna. Det känns lite jobbigt men jag har varken tid eller orken för dem längre. Det är ett sådant evigt stressande. Men jag har kontaktat uppfödaren som skulle kika runt, tollarklubben ska lägga ut annons på dem och jag själv ska höra mig för. Blir däremot ingen sketen blocket annons med 100 oseriösta svar.

Att jobba tokmycket, plugga flera timmar om dagen, sluta röka och omplacera hundarna skulle tagit kol på mig vid det här lagret om jag inte hade haft en sån sjukt stor morot. Det känns som att allt slit och alla uppoffringar är värt det för om 3 månader är det so long Sverige och hello USA. Det som är så spännande är att inte veta vad jag ska hitta på när jag kommer hem heller. Åka iväg som reseledare, fortsätta inom hotellbranshen eller plugga på antingen annan ort eller i ett annat land är bara några av de planer jag har. Livet har bara börjat och jag älskart!



Här är jag snart :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: manda

fan vad du är modig. Om jag inte hade adde och om jag inte hatade barn hade jag fanemig hängt med dig.

Men jag skulle troligtvis sopsortera bort barnen efter dag 2.

2011-02-02 @ 20:57:00
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0