Hybris?

Va nervös som fasen innan jag åkte iväg och gjorde prövningen. Jag blir ALDRIG nervös inför ett prov annars. Inte ens inför uppkörningen va jag nervös. Kan ha varit för att jag försov mig och inte riktigt hann bli nervös men iaf. Kände på mig att jag inte skulle klara av provet Men nu har jag lärt mig att en gång för alla inte lita på min magkänsla för om jag inte klarade det här provet då är det läraren som inte kan något. Alla mina frågor kom och knappt någon av de jag inte kunde. Så hädan (tack Emma) efter så kommer jag aldrig tvivala på mig själv eller min storhet igen!

USA here I come!

Nu blir det att fira med fiskpinnar och mos till x antal avsnitt av euntorage. Lite sömn är nog en födel också innan jag och Emma ska ut på galej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0